Гальмівні колодки Paragon забезпечують відмінні загальні гальмівні характеристики, оптимізовані для широкого спектра застосувань у автоспорті, високопродуктивному та спортивному водінні. Виробляються компанією Winmax Japan — визнаним виробником із 60-річним досвідом виготовлення високоефективних гальмівних колодок, що забезпечують чудову гальмівну силу, відмінну модуляцію та керованість, довговічність, надійність, стійкість до перегріву та стабільну ефективність при високих температурах. Перевірені на треку фрикційні матеріали ідеально поєднуються з дисками Paragon, забезпечуючи впевненість у кожній точці гальмування, коло за колом. Пряма заміна оригінальних OEM колодок.
Виробник: Winmax для Paragon Performance. Зроблено в Японії.
Типові застосування:
-
2024+ BMW G87 M2 передні гальма з оригінальними чавунними дисками (M Compound brakes)
-
2021+ BMW G80 M3, M3 Competition RWD, M3 xDrive Competition передні гальма з оригінальними чавунними дисками (M Compound brakes)
-
2021+ BMW G82/G83 M4, M4 Competition RWD, M4 xDrive Competition передні гальма з оригінальними чавунними дисками (M Compound brakes)
Не підходить для автомобілів із M Carbon Ceramic Brakes (2NK).
Номери деталей: PBP.1726.180.P2 / PBP.1726.180.P3 / PBP.1726.180.R5 / PBP.1726.180.R7
Заміна оригінального номера BMW 34-10-8-093-705.
Якщо ви не впевнені у сумісності, зв’яжіться з нами для перевірки під ваш автомобіль або застосування.
Склад P3
Склад P3 “Road & Track” є універсальним і чудово підходить для спортивного водіння, автокросу та легких трекових заїздів, зберігаючи комфорт для міського використання. Низький рівень пилу та шуму. Гарний коефіцієнт тертя, швидкий початковий укус і широкий температурний діапазон роблять цей склад придатним для треку. Найкраща модуляція та керованість серед серії P. Відмінний вибір для автомобілів, які іноді виїжджають на трек, без недоліків спеціалізованих гоночних колодок. Працює ефективно з холодного стану. Добрий варіант для задньої осі при використанні складу R5 спереду.
Матеріал: напівметалевий
Робочий температурний діапазон: від навколишньої до 1112°F (600°C)
Середній коефіцієнт тертя (Mu): 0.34–0.37
Рекомендований для міста / треку
Порівнюваний із: Ferodo DS2500, Endless MXRS і MX72, Project Mu HC+, PFC 97, Hawk HP+, Pagid RS4-2
Склад R5
Склад R5 “High Friction Track / Competition” розроблений як спеціалізований трековий. Високий коефіцієнт тертя забезпечує потужне гальмування в умовах треку та змагань. Точна модуляція і передбачуване відпускання. Висока стійкість до перегріву та широкий температурний діапазон. Плавніша характеристика крутного моменту, ніж у складу R7, забезпечуючи стабільне гальмування по всьому діапазону температур і впевненість водія. Вищий рівень шуму й пилу порівняно з P2 та P3. Менший знос дисків порівняно з аналогами конкурентів. Чудовий вибір для передньої осі легких авто або задньої осі при використанні складу R7 спереду.
Матеріал: металевий
Робочий температурний діапазон: 212°F–1382°F (100°C–750°C)
Середній коефіцієнт тертя (Mu): 0.40–0.43
Рекомендований для треку
Порівнюваний із: Endless CC38(ME22) і CC-Rg, Project Mu Racing 777, Ferodo DSUNO і DS3000, Cobalt XR3 і XR4, Pagid RST3, RS44 і RS19, CL RC6
Склад R7
Склад R7 “Maximum Friction Track / Competition” — це повністю гоночний склад із максимальним коефіцієнтом тертя. Завдяки підвищеній гальмівній силі та найвищому робочому температурному діапазону, R7 ідеально підходить для просунутих трекових заїздів, змагань і важких авто, що потребують максимальної ефективності гальм. Добра модуляція та контроль відпускання. Відмінна довговічність колодок і дисків. Вища стійкість до перегріву, ніж у R5, та стабільне зусилля на педалі по всьому температурному діапазону.
Матеріал: металевий
Робочий температурний діапазон: 212°F–1562°F (100°C–850°C)
Середній коефіцієнт тертя (Mu): 0.48–0.53
Рекомендований лише для треку
Порівнюваний із: Endless CC60(N30C), Cobalt XR1 і XR2, Pagid RS29, Ferodo DS3000+
Трекові та гоночні колодки не рекомендується використовувати на дорогах загального користування через підвищений рівень пилу та шуму, можливе швидше зношення колодок і дисків при низьких швидкостях та неповну ефективність при холодній температурі. Проте, якщо ці особливості не є проблемою, їх можна безперешкодно використовувати на дорогах.
