Гальмівні колодки Paragon PBP1548 забезпечують відмінну ефективність гальмування, оптимізовану для широкого спектра автоспортивних, високопродуктивних і спортивних застосувань. Виробляються компанією Winmax (Японія) — визнаним виробником із понад 60-річним досвідом у виготовленні високоефективних гальмівних колодок. Колодки забезпечують чудову силу гальмування, модуляцію та контроль, довговічність, надійність, стійкість до перегріву та стабільну роботу при високих температурах. Фрикційні матеріали, перевірені на треку, ідеально поєднуються з гальмівними дисками Paragon, забезпечуючи впевненість у кожному гальмуванні. Виробник Winmax для Paragon Performance. Вироблено в Японії. Застосування: моделі M Performance та M Sport із передніми роторами 370 мм / 340 мм, BMW M2 (F22/F87), M3 (F30/F80), M4 (F82/F83) із синіми передніми супортами. Номери деталей: PBP.1548.185.P2 / PBP.1548.185.P3 / PBP.1548.185.R5 / PBP.1548.185.R7.
Склад P3 «Road & Track» — універсальний варіант, що підходить для спортивного водіння, автокросу та легких трек-днів, зберігаючи комфорт для щоденного використання. Має низький рівень пилу та шуму, гарний коефіцієнт тертя, впевнений початковий укус і широкий робочий температурний діапазон. Найкраща модуляція та контроль серед серії P. Працює від кімнатної температури. Підходить як задній варіант при використанні складу R5 спереду. Матеріал напівметалевий, робоча температура від навколишнього середовища до 600°C, середній коефіцієнт тертя 0.34–0.37. Рекомендовано для вулиці та треку. Аналоги: Ferodo DS2500, Endless MXRS & MX72, Project Mu HC+, PFC 97, Hawk HP+, Pagid RS4-2.
Склад R5 «High Friction Track / Competition» розроблений як спеціальний трековий варіант. Високий коефіцієнт тертя забезпечує потужне гальмування під час трекових сесій і змагань. Точна модуляція, стабільність і стійкість до перегріву. Має пласку криву крутного моменту, що забезпечує передбачуване гальмування. Вищий рівень шуму та пилу порівняно з P2 і P3, але м’якший до дисків, ніж більшість аналогів. Добре підходить для передніх коліс легких авто або як задній варіант у поєднанні з R7 спереду. Матеріал металевий, робоча температура 100–750°C, середній коефіцієнт тертя 0.40–0.43. Рекомендовано для треку. Аналоги: Endless CC38(ME22) & CC-Rg, Project Mu Racing 777, Ferodo DSUNO & DS3000, Cobalt XR3 & XR4, Pagid RST3, RS44 & RS19, CL RC6.
Склад R7 «Maximum Friction Track / Competition» — повністю гоночний варіант із максимальним коефіцієнтом тертя. Забезпечує найвищу силу гальмування, максимальну температуру роботи, підходить для змагань і важких автомобілів. Характеризується гарною модуляцією, стабільним відчуттям педалі та тривалим ресурсом колодок і дисків. Більш стійкий до перегріву, ніж R5. Матеріал металевий, робоча температура 100–850°C, середній коефіцієнт тертя 0.48–0.53. Рекомендовано лише для треку. Аналоги: Endless CC60(N30C), Cobalt XR1 & XR2, Pagid RS29, Ferodo DS3000+. Примітка: трекові та гоночні колодки не рекомендується використовувати на дорогах загального користування через підвищений рівень пилу, шуму, зносу при низьких швидкостях і знижену ефективність при холодних температурах, але якщо ці фактори не критичні, вони можуть використовуватися на вулиці без проблем.
Склад P3 «Road & Track» — універсальний варіант, що підходить для спортивного водіння, автокросу та легких трек-днів, зберігаючи комфорт для щоденного використання. Має низький рівень пилу та шуму, гарний коефіцієнт тертя, впевнений початковий укус і широкий робочий температурний діапазон. Найкраща модуляція та контроль серед серії P. Працює від кімнатної температури. Підходить як задній варіант при використанні складу R5 спереду. Матеріал напівметалевий, робоча температура від навколишнього середовища до 600°C, середній коефіцієнт тертя 0.34–0.37. Рекомендовано для вулиці та треку. Аналоги: Ferodo DS2500, Endless MXRS & MX72, Project Mu HC+, PFC 97, Hawk HP+, Pagid RS4-2.
Склад R5 «High Friction Track / Competition» розроблений як спеціальний трековий варіант. Високий коефіцієнт тертя забезпечує потужне гальмування під час трекових сесій і змагань. Точна модуляція, стабільність і стійкість до перегріву. Має пласку криву крутного моменту, що забезпечує передбачуване гальмування. Вищий рівень шуму та пилу порівняно з P2 і P3, але м’якший до дисків, ніж більшість аналогів. Добре підходить для передніх коліс легких авто або як задній варіант у поєднанні з R7 спереду. Матеріал металевий, робоча температура 100–750°C, середній коефіцієнт тертя 0.40–0.43. Рекомендовано для треку. Аналоги: Endless CC38(ME22) & CC-Rg, Project Mu Racing 777, Ferodo DSUNO & DS3000, Cobalt XR3 & XR4, Pagid RST3, RS44 & RS19, CL RC6.
Склад R7 «Maximum Friction Track / Competition» — повністю гоночний варіант із максимальним коефіцієнтом тертя. Забезпечує найвищу силу гальмування, максимальну температуру роботи, підходить для змагань і важких автомобілів. Характеризується гарною модуляцією, стабільним відчуттям педалі та тривалим ресурсом колодок і дисків. Більш стійкий до перегріву, ніж R5. Матеріал металевий, робоча температура 100–850°C, середній коефіцієнт тертя 0.48–0.53. Рекомендовано лише для треку. Аналоги: Endless CC60(N30C), Cobalt XR1 & XR2, Pagid RS29, Ferodo DS3000+. Примітка: трекові та гоночні колодки не рекомендується використовувати на дорогах загального користування через підвищений рівень пилу, шуму, зносу при низьких швидкостях і знижену ефективність при холодних температурах, але якщо ці фактори не критичні, вони можуть використовуватися на вулиці без проблем.
Відгуки



