Гальмівні колодки Paragon забезпечують відмінну загальну гальмівну ефективність, оптимізовану для широкого спектра автоспорту, високопродуктивних і спортивних автомобілів. Виготовлені компанією Winmax Japan, визнаним виробником із 60-річним досвідом виробництва високопродуктивних гальмівних колодок, для забезпечення високої гальмівної потужності, відмінної модуляції та контролю, довговічності, надійності, високої стійкості до перегріву та стабільної роботи при високих температурах. Перевірені на гонках фрикційні матеріали, ідеально підходять до роторів Paragon, дозволяючи водієві впевнено гальмувати на кожному колі.
***Виготовлено Winmax для Paragon Performance. Зроблено в Японії.
Застосування:
-
20+ Porsche 992 Carrera / S / 4S Задні (OEM залізні гальма)
-
12-19 Porsche 991.1, 991.2 Carrera / S Задні (PCCB)
-
12-19 Porsche 991.1, 991.2 Carrera S / GTS Задні (OEM залізні гальма)
-
09-16 Porsche Panamera 970 S / 4 / 4S / Turbo Задні (OEM залізні гальма / PCCB)
Номери деталей: PBP.1444.165.P2 / PBP.1444.165.P3 / PBP.1444.165.R5 / PBP.1444.165.R7
***Якщо ви не впевнені у сумісності, зв’яжіться з нами для перевірки під ваш автомобіль/застосування.
Склад гальмівних колодок Paragon:
P3 Compound
Склад P3 «Road & Track» — універсальний склад, ідеальний для спортивного водіння, автокросу та легкого трекового використання, при цьому зберігаючи можливість використання на звичайних дорогах. Низький рівень гальмівного пилу та шуму. Добрий коефіцієнт тертя, початковий ефект і робочий температурний діапазон роблять його придатним для трекових умов. Найкращі характеристики модуляції та контролю серед P-серії. Відмінний вибір для автомобілів, які час від часу виїжджають на трек, без недоліків спеціалізованих трекових колодок. Працює при температурі навколишнього середовища. Відмінний варіант задніх колодок для тих, хто віддає перевагу більш передньоорієнтованій схемі з складом R5 спереду.
-
Матеріал: напівметалічний
-
Робочий температурний діапазон: від температури навколишнього середовища до 600°C
-
Середній коефіцієнт тертя: 0.34 ~ 0.37
-
Рекомендовано для вулиць і треку
-
Порівнянно з: Ferodo DS2500, Endless MXRS & MX72, Project Mu HC+, PFC 97, Hawk HP+, Pagid RS4-2
R5 Compound
Склад R5 «High Friction Track / Competition» — спеціалізований трековий склад. Високий коефіцієнт тертя забезпечує достатню гальмівну потужність для трекових та змагальних умов. Точна модуляція та характеристики відпускання. Висока стійкість до перегріву з широким діапазоном робочих температур. Більш полога крива крутного моменту у порівнянні зі складом R7, забезпечуючи стабільне та надійне гальмування протягом усього робочого температурного діапазону, підвищуючи впевненість водія. Підвищений шум та гальмівний пил порівняно з P2 та P3. Відносно щадний до роторів порівняно з гоночними колодками конкурентів. Відмінний варіант передніх колодок для легких автомобілів та задніх — для тих, хто віддає перевагу більш передньоорієнтованій схемі з складом R7 спереду.
-
Матеріал: металевий
-
Робочий температурний діапазон: 100°C - 750°C
-
Середній коефіцієнт тертя: 0.40 ~ 0.43
-
Рекомендовано для треку
-
Порівнянно з: Endless CC38(ME22) & CC-Rg, Project Mu Racing 777, Ferodo DSUNO & DS3000, Cobalt XR3 & XR4, Pagid RST3, RS44 & RS19, CL RC6
R7 Compound
Склад R7 «Maximum Friction Track / Competition» — гоночний склад із максимальним коефіцієнтом тертя. Забезпечує підвищену гальмівну потужність та максимальну ефективну робочу температуру, ідеально підходить для високошвидкісних трекових заходів, змагань та важчих автомобілів, що потребують максимальної ефективності гальмування. Добра модуляція та характеристики відпускання. Відмінний ресурс колодок і роторів. Вища стійкість до перегріву порівняно зі складом R5 із твердим відчуттям педалі протягом усього робочого температурного діапазону.
-
Матеріал: металевий
-
Робочий температурний діапазон: 100°C - 850°C
-
Середній коефіцієнт тертя: 0.48 ~ 0.53
-
Рекомендовано тільки для треку
-
Порівнянно з: Endless CC60(N30C), Cobalt XR1 & XR2, Pagid RS29, Ferodo DS3000+
***Трекові та гоночні колодки не рекомендується використовувати на вулицях через підвищений рівень пилу і шуму, можливий прискорений знос колодок і роторів при низькій швидкості та неможливість роботи на 100% при температурі навколишнього середовища. Якщо ці недоліки не критичні, їх можна використовувати на вулицях.



