Гальмівні колодки Paragon PBP1401 | Інтернет магазин A-TUNE Racing Shop

Гальмівні колодки Paragon PBP1401

  • Наявність уточнюйте
  • Артикул:

  • 13833 грн.

Гальмівні колодки Paragon забезпечують відмінну загальну ефективність гальмування, оптимізовану для широкого спектру автоспорту, високопродуктивного та спортивного водіння. Виготовлені компанією Winmax Japan, визнаним виробником з 60-річним досвідом виробництва високопродуктивних гальмівних колодок, що забезпечують відмінну гальмівну потужність, чудову модуляцію та контроль, довговічність, надійність, високу стійкість до перегріву та стабільну роботу при високих температурах. Перевірені в гонках фрикційні матеріали ідеально поєднуються з роторами Paragon, забезпечуючи впевненість при кожному гальмуванні коло за колом.

Виготовлено Winmax для Paragon Performance. Зроблено в Японії.

Застосування:

  • 20+ Porsche 992 Carrera S / 4S / Turbo / GT3 передні (OEM залізні гальма)

  • 13-19 Porsche 991 Turbo / Turbo S (OEM залізні гальма)

  • 13-20 Porsche 991 GT3 / GT3 RS передні (OEM залізні гальма)

  • 17+ Porsche 718 Cayman GTS 4.0 передні (OEM залізні гальма)

  • 15+ Porsche 981 / 718 Cayman GT4 передні (OEM залізні гальма)

  • 21+ Porsche 718 Cayman GT4 RS передні (OEM залізні гальма)

Номери деталей: PBP.1401.160.P2 / PBP.1401.160.P3 / PBP.1401.160.R5 / PBP.1401.160.R7

Якщо ви не впевнені у сумісності, зв’яжіться з нами для перевірки під ваш автомобіль/застосування.

Склад колодок Paragon:

P3 Compound
Склад P3 «Road & Track» – універсальний склад, ідеальний для спортивного водіння, автокросу та легких трек-днів при збереженні можливості експлуатації на вулиці. Низький рівень пилу та шуму. Добрий коефіцієнт тертя, початкове зчеплення та температурний діапазон роблять його придатним для треку. Найкраща модуляція та контроль серед складів серії P. Відмінний вибір для періодичних трекових автомобілів без недоліків спеціалізованих трекових колодок. Працює при температурі навколишнього середовища. Відмінний варіант задніх колодок для тих, хто віддає перевагу передньоорієнтованому налаштуванню зі складом R5 спереду.

  • Матеріал: напівметалічний

  • Ефективний температурний діапазон: навколишня – 600°C

  • Середній коефіцієнт тертя: 0.34 – 0.37

  • Рекомендовано для вулиці/трека

  • Порівнянно з: Ferodo DS2500, Endless MXRS & MX72, Project Mu HC+, PFC 97, Hawk HP+, Pagid RS4-2

R5 Compound
Склад R5 «High Friction Track / Competition» – спеціалізований трековий склад. Високий коефіцієнт тертя забезпечує достатню гальмівну потужність для треку та змагань. Точна модуляція та відгук. Висока стійкість до перегріву при широкому температурному діапазоні. Більш рівна крива моменту порівняно з R7, забезпечуючи стабільне та надійне гальмування на всьому діапазоні робочих температур, підвищуючи впевненість водія. Підвищений рівень шуму та пилу порівняно з P2 і P3. Відносно щадний до роторів порівняно з аналогами. Відмінний варіант передніх колодок для легких автомобілів та задніх колодок для передньоорієнтованого налаштування зі складом R7 спереду.

  • Матеріал: металевий

  • Ефективний температурний діапазон: 100°C – 750°C

  • Середній коефіцієнт тертя: 0.40 – 0.43

  • Рекомендовано для треку

  • Порівнянно з: Endless CC38(ME22) & CC-Rg, Project Mu Racing 777, Ferodo DSUNO & DS3000, Cobalt XR3 & XR4, Pagid RST3, RS44 & RS19, CL RC6

R7 Compound
Склад R7 «Maximum Friction Track / Competition» – повністю гоночний склад з максимальним коефіцієнтом тертя. Забезпечує високу гальмівну потужність та максимальну ефективну робочу температуру, ідеально підходить для просунутих трекових подій на високій швидкості, змагань і важких автомобілів, які потребують максимальної гальмівної ефективності. Добра модуляція та відгук. Відмінний термін служби колодок і роторів. Вища стійкість до перегріву порівняно з R5, з щільним відчуттям педалі на всьому діапазоні робочих температур.

  • Матеріал: металевий

  • Ефективний температурний діапазон: 100°C – 850°C

  • Середній коефіцієнт тертя: 0.48 – 0.53

  • Рекомендовано тільки для треку

  • Порівнянно з: Endless CC60(N30C), Cobalt XR1 & XR2, Pagid RS29, Ferodo DS3000+

Трекові та гоночні колодки не рекомендується використовувати на вулиці через підвищену пил і шум, можливе прискорене зношування колодок і роторів при низькошвидкісних гальмуваннях, а також через неможливість роботи на 100% при температурі навколишнього середовища. Якщо ці недоліки не критичні, колодки можна використовувати на вулиці.

Відгуки

Залишити відгук