Гальмівні колодки Paragon PBP1296 | Інтернет магазин A-TUNE Racing Shop
  • Гальмівні колодки Paragon PBP1296

Гальмівні колодки Paragon PBP1296

  • Наявність уточнюйте
  • Артикул:

  • 11499 грн.

Гальмівні колодки Paragon PBP1296 забезпечують відмінні загальні гальмівні характеристики, оптимізовані для широкого діапазону застосувань у автоспорті, високопродуктивному та спортивному водінні. Виробляються компанією Winmax Japan, визнаним виробником із понад 60-річним досвідом у створенні високоефективних гальмівних колодок, що забезпечують чудову гальмівну силу, відмінну модуляцію та контроль, довговічність, надійність, високу стійкість до перегріву та стабільну роботу за високих температур. Перевірені на треку фрикційні матеріали ідеально поєднуються з гальмівними дисками Paragon, забезпечуючи впевненість у кожній точці гальмування, коло за колом. Повна заміна оригінальних колодок OEM.

Виробництво Winmax для Paragon Performance. Зроблено в Японії.

Типові застосування: 2024+ BMW G87 M2 задні гальма з оригінальними чавунними дисками (M Compound Brakes); 2021+ BMW G80 M3, M3 Competition RWD, M3 xDrive Competition задні гальма з оригінальними чавунними дисками (M Compound Brakes); 2021+ BMW G82/G83 M4, M4 Competition RWD, M4 xDrive Competition задні гальма з оригінальними чавунними дисками (M Compound Brakes). Не підходить для автомобілів із M Carbon Ceramic Brakes (2NK).

Номер деталі: PBP.1296.180.P2 / PBP.1296.180.P3 / PBP.1296.180.R5 / PBP.1296.180.R7. Заміна оригінального номера BMW 34-20-8-093-728. Якщо ви не впевнені у сумісності, будь ласка, зв’яжіться з нами для перевірки відповідності вашому автомобілю.

Склад P2 «Sport Comfort» розроблений для використання на дорогах, де важливий баланс між продуктивністю та комфортом. Мінімальна кількість пилу й шуму завдяки неметалевому матеріалу. Покращене початкове схоплення, модуляція та температурний діапазон порівняно зі штатними колодками. Вищий коефіцієнт тертя забезпечує посилену гальмівну силу. Відмінна довговічність колодок і дисків. Працюють ефективно з холодного стану. Ідеальний варіант для щоденного використання автомобілів із орієнтацією на продуктивність. Матеріал неметалевий. Робочий температурний діапазон: від навколишньої температури до 932°F (500°C). Середній коефіцієнт тертя 0.29–0.32. Рекомендовані лише для міського використання. Порівнювані з Hawk HPS, Project Mu B Spec.

Склад P3 «Road & Track» універсальний, чудово підходить для спортивного водіння, автокросу та легких трекових заїздів, зберігаючи комфорт для щоденного використання. Низький рівень пилу й шуму. Добрий коефіцієнт тертя, початкове схоплення та температурний діапазон роблять цей склад придатним для трекових умов. Найкраща модуляція та контроль серед серії P. Відмінний вибір для автомобілів, які іноді виїжджають на трек, без недоліків спеціалізованих гоночних колодок. Працює ефективно з холодного стану. Чудовий варіант для задньої осі при використанні складу R5 спереду. Матеріал напівметалевий. Робочий температурний діапазон: від навколишньої температури до 1112°F (600°C). Середній коефіцієнт тертя 0.34–0.37. Рекомендовані для міського та трекового використання. Порівнювані з Ferodo DS2500, Endless MXRS і MX72, Project Mu HC+, PFC 97, Hawk HP+, Pagid RS4-2.

Склад R5 «High Friction Track / Competition» розроблений як спеціалізований трековий склад. Високий коефіцієнт тертя забезпечує потужне гальмування для трекових і змагальних умов. Точна модуляція та прогнозоване відпускання. Висока стійкість до перегріву та широкий температурний діапазон. Плавніша характеристика гальмівного моменту порівняно зі складом R7, що забезпечує стабільне й передбачуване гальмування та підвищує впевненість водія. Вищий рівень шуму й пилу порівняно зі складами P2 і P3. Менший знос дисків порівняно з аналогами конкурентів. Чудовий варіант для передньої осі легких авто та задньої осі при використанні складу R7 спереду. Матеріал металевий. Робочий температурний діапазон: 212°F–1382°F (100°C–750°C). Середній коефіцієнт тертя 0.40–0.43. Рекомендовані для трекового використання. Порівнювані з Endless CC38(ME22) і CC-Rg, Project Mu Racing 777, Ferodo DSUNO і DS3000, Cobalt XR3 і XR4, Pagid RST3, RS44 і RS19, CL RC6.

Склад R7 «Maximum Friction Track / Competition» — це повністю гоночний склад із максимальним коефіцієнтом тертя. Завдяки підвищеній гальмівній силі та максимальному робочому температурному діапазону, склад R7 ідеально підходить для швидкісних трекових заїздів, змагань і важких автомобілів, які потребують максимальної ефективності гальм. Добра модуляція та відпускання. Відмінна довговічність колодок і дисків. Вища стійкість до перегріву порівняно зі складом R5 і стабільне відчуття педалі у всьому температурному діапазоні. Матеріал металевий. Робочий температурний діапазон: 212°F–1562°F (100°C–850°C). Середній коефіцієнт тертя 0.48–0.53. Рекомендовані лише для трекового використання. Порівнювані з Endless CC60(N30C), Cobalt XR1 і XR2, Pagid RS29, Ferodo DS3000+.

Трекові та гоночні колодки не рекомендується використовувати на дорогах загального користування через підвищений рівень пилу й шуму, можливе швидше зношення колодок і дисків на низьких швидкостях та неповну ефективність за низьких температур. Якщо ці особливості не є проблемою, їх можна використовувати на дорогах без жодних обмежень.

Відгуки

Залишити відгук