Побудований як двотрубний демпфер, товщина стінки зовнішньої труби KONI RAID становить 2,5 мм. Це означає, що амортизатор залишається неушкодженим, навіть якщо зовнішня труба пошкоджена, наприклад, падаючим камінням. Більший діаметр накопичувальної та зовнішньої трубки забезпечує більшу ємність для утримання масла, що забезпечує оптимальне охолодження та ефективність у будь-якій ситуації. Надміцне ущільнення також може витримувати високий тиск заслінки. Амортизатори також регулюються і зазвичай мають гідравлічний кінцевий упор, який називається гідравлічним відскоком. Переваги гідравлічного кінцевого упору - гідравлічний відскок Гідравлічний кінцевий упор (гідравлічний відскок) зменшує швидкість поршня, перш ніж він зможе торкнутися напрямної поршня під час висування. Це означає, що наприкінці максимально допустимого відскоку тяговий рух сповільнюється приблизно на 20 мм гідравлічним кінцевим запірним клапаном. Це означає, що автомобіль завжди має найкращу стійкість. Розміри демпферів KONI RAID відповідають оригінальним деталям, але характеризуються більш міцними матеріалами та високою якістю виготовлення. Додаткові зміни не потрібні.
Вісь
Передняя ось
Модель
HT RAID
Марка авто
FORD
MAZDA
MAZDA
Модель авто
Ford Ranger (T6) 4x2 Hi-Rider & 4x4, 11-07\18
Mazda BT-50 (UP\UR) 4x2 Hi-Rider & 4x4, 10\11-09\17
Mazda BT-50 (UP\UR) 4x2 Hi-Rider & 4x4, 10\11-09\17
Відгуки